نصب تابلوی 'حراج' بدون مجوز ممنوع شد
هبوط
اجتماعی فرهنگی

معاونت بازرسی سازمان حمایت گفت هیچ واحد تولیدی بدون مجوز اتحادیه و شورای اصناف حق نصب تابلو "حراج " را نخواهد داشت به نحوی که باید شماره و مجوز لازم را برای این اقدام دریافت و در تابلوهای خود قید نمایند.


فراهانی ضمن تأکید بر اینکه بازرسان سازمان حمایت به صورت مستمر به واحدهای تولیدی مراجعه و اقدامات آنها را در ارائه اجناس با کیفیت مورد بررسی قرار خواهند داد، افزود: امسال به تک تک واحدها شناسنامه تأیید محصول ارائه کرده‌ایم که باید کیفیت‌های لازم را در عرضه تولیدات خود لحاظ نمایند در غیر این صورت اقدامات آنها تخلف و با آنان برخورد لازم را انجام خواهیم داد.

این مقام مسئول در سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان با اشاره به اینکه کیفیت جزو اساسی‌ترین اولویت‌های این سازمان در بازرسی بازار شب عید است، تصریح کرد: در مورد مواد پروتئینی نیز معاونت توسعه بازرگانی داخلی قرار است در عرضه آنها نظارت لازم را بر تمام شعب نمایشگاه‌های بهاره اعمال نماید.

به گفته فراهانی امسال تمام سعی سازمان حمایت کارشناسانه بودن بازرسی‌ها است به نحوی که در همان محل بازرس ویژه با بررسی تخلف هر واحد صنفی آنان را به تعزیرات ارسال نکرده و تصمیماتی را صادر می‌کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 3370
بازدید کل : 89231
تعداد مطالب : 672
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1